25 Ağustos 2010 Çarşamba

mutfak dekorasyonu

mutfak dekorasyonu hakkinda elestrilerin ve bilgilerin bulundugu bölümümüze göz atabilirsiniz. Bunla beraber mutfak dekorasyonu nedir gibi konularin çözümünü de isledik.

Bilmem sizde benim gibi mutfakta cok vakit gecirenlerdenmisiniz. Normalde calisiyor olmamdan dolayi evde genellikle aksamlari ve haftasonlari cok vakit gecirebiliyorum. Ancak bu gecen suremin en cok vakit harcadigim kisimi mutfak diyebilirim.

Mutfak dekorasyonu ve mutfak mobilyalari bu yuzden benim icin cok onemli. Ilk olarak aradigima kolay ulasmak ve mutfakta hareket alaninin genis olmasi ilk aradiklarim.

Bazen gittigim evlerde mutfaklarin genis olmasina ragmen yapilan dekorasyon yanlisliklari nedeniyle tum bu genis alanin tam tersine donmus olmasi beni sasirtiyor.

Bu yuzden sizlerle mutfak dekorasyonu ve mutfak mobilyalari ile ilgili Eczacibasi'nin olan Intema firmasinin uretmis oldugu urunlerin bazilarini resimleri ve fiyatlari ile birlikte paylasmak istedim. Ben urun modellerini gercekten cok sevdim umarim sizlerde begenirsiniz.
Mutfak Dekorasyonu, Mutfak Dolaplari Resimleri
Yukarida sizlerle sadece mutfak dekorasyonu ile ilgili bir kac mutfak model ornegini paylastim dilerseniz Eczacibasi Intema mutfak online kataloguna buradan bakabilir ve tum urunler hakkinda fikir sahibi olabilirsiniz. Mutfak dolaplarinin bir cok renk secenegininde mevcut oldugunu belirtmemde yarar oldugunu dusunuyorum, ayrica suanda yapilan kapmanya dolayisiyla mutfak dolabi ve mutfak dekorasyonu icin dusundugunuz urunlerde fiyatlar indirimde. Daha dogrusu KDV orani %8'e dusurulmus durumda. Belkide bu firsattan yararlanmak isteyenler cikabilir.
dekorasyon, mobilya, mutfak dekorasyonu, mutfak dolapları, mutfak modelleri

0 yorum:

Yorum Gönder